Historie

2004 – Vytvoření PremTech

S obrovskými zkušenostmi v oboru byla založena společnost PremTech s cílem vyvíjet a dodávat vysoce kvalitní produkty na automobilový trh. V té době byl oficiální název společnosti PremTech (zkráceně Premium Technologies) CarComplete BV, protože dodávky audio produktů byly jedním z jejích hlavních úkolů.

2012 – PremTech přestává dodávat audio produkty

Od tohoto okamžiku je zaměření a priorita plně na vývoj a marketing tekutých technických produktů pro údržbu a opravy pro automobilový průmysl.

2015 – Prohloubení spolupráce s různými laboratořemi a plnami

Vývoj vlastních produktů je zjednodušen a dále profesionalizován. Zaměření trhu se také změnilo z pouhého automobilového průmyslu na zaměření na stavebnictví, průmysl, mobilitu, železnice a automobilový průmysl. Z těchto důvodů se název PremTech CarComplete BV v roce 2015 změnil na PremTech BV

2017 – Nová fáze růstu

PremTech je stále více vnímán jako poradenský partner, což má za následek enormní růst. Kromě vlastní značky uvádí PremTech na trh řadu privátních značek. Vysoce kvalitní produkty PremTech v kabátku příslušného zákazníka.

2018 – Vývoj systémů pro stavebnictví

Systémy jsou vyvíjeny ve spolupráci s různými stranami. Koncept vzduchotěsné budovy a systém existují dobré příklady pro vodotěsné utěsnění mokrých buněk.

2018 – Více mezinárodní charakter

Produkty PremTech si začínají nacházet cestu do zemí jako Rakousko, Švédsko, Spojené státy americké, Spojené království, Austrálie a Indie. V letošním roce nachází PremTech také svého prvního distributora v zahraničí. Tento vývoj je výchozím signálem pro další expanzi mezinárodního růstu a realizaci mezinárodních ambicí.

2019 – Rozšíření o kancelář v Enschede

V roce 2019 se velikost společnosti výrazně rozrostla. Podstatná část zaměstnanců pochází z Enschede, což znamená, že v červenci tohoto roku bude otevřena kancelář v Enschede. PremTech nyní pracuje z Woerden, kde probíhá skladování, finance a distribuce. A z Enschede, kde je usnadněn a řízen vývoj produktů, marketing a prodej.

2020 – Nová nabídka

V letošním roce pracujeme na nové nabídce pro značku PremTech. Po letech růstu je čas se zamyslet a podívat se do budoucnosti. Co znamená PremTech a co je na PremTech jedinečné. A příběh značky a impulsem k novému vzhledu je výsledek, který je společnost připravena na budoucnost. Spojujeme se... na všech úrovních.

2021 – Nová firemní identita

Je proveden další krok. Logo PremTech a kompletní styl domu jsou přepracovány, aby lépe odpovídaly základním hodnotám společnosti a nové nabídce. Vyvíjí se nové logo. Kapka, skládající se ze tří kapek, které se spojují do jedné, která dokonale odráží základní kompetence organizace. Nový webshop bude spuštěn na konci dubna a všechny produkty také dostanou nový vzhled. Od čisté bílé po černou s jasnými barevnými indikacemi pro různé skupiny produktů. Obsah zůstává stejný, v té nejvyšší kvalitě, jak je zákazník zvyklý, vzhled je pouze přizpůsoben obsahu.

2022 – Založení společnosti PremTech International

Pro lepší zaručení (mezinárodního) růstu bude letos založena společnost PremTech International BV. PremTech International BV je nyní vlastníkem značky PremTech. Mnoho vnitřně orientovaných operací, jako je výroba, produktový management, nákup a marketing, je organizováno z nové provozní společnosti. PremTech BV je od nynějška oficiálním distributorem PremTech International BV pro nizozemský trh.

Budoucnost – Mezinárodní růst při zachování základních hodnot

Přízemní a přízemní organizace s vysoce kvalitními produkty zůstane PremTech. Zákazník je na prvním místě a společně dojdeme k nejlepšímu řešení problému. Růst organizace ale pokračuje i přes hranice. I tam se stávají významným hráčem a vytváří se vnitřní prostor, aby mohly ještě lépe obsluhovat mezinárodní trh. Zaměření trhu je stavebnictví, průmysl, železnice a automobilový průmysl.