Van Vossen Tenders

Plavba nenáročná na údržbu

Wim Uiterwijk pracuje ve Van Vossen Tenders téměř deset let a předtím měl za sebou dlouhou kariéru v konstrukci z nerezové oceli, kde vyráběl trupy pro větší křižníky. Po pětadvaceti letech v tomto sektoru se setkal s Michielem, kreslířem, který ho inspiroval k přechodu na stavbu hliníkových lodí. Ve Van Vossen Tenders se Wim podílí na navrhování a montáži lodí a plní roli manažera. Mezi jeho odpovědnosti patří vývoj nových návrhů, řízení procesů a řízení objednávek a prodejních aktivit, aby vše fungovalo hladce.

Obchodní činnost a specializace

Obchodní činnost a specializace

Van Vossen Tenders se specializuje na konstrukci hliníkových lodí a tendrů. Hliník nabízí výhody, jako je dlouhá životnost a nenáročnost na údržbu. Materiál nerezaví a není třeba jej natírat, díky čemuž se lodě snadno udržují. Mnoho lodí je dodáváno v holém hliníku, takže je lze okamžitě použít a nechat ve vodě po celý rok. Zákazníci mají několik možností přizpůsobení, včetně zabalení člunů do barvy dle vlastního výběru a přidání specifických komponentů, jako jsou paluby z umělého dřeva. Díky těmto možnostem je Van Vossen atraktivní pro náročné zákazníky.

Tým a typy lodí

Tým Van Vossen Tenders tvoří přibližně šest zaměstnanců: dva v kanceláři a čtyři v dílně. Staví především menší hliníkové čluny do 8,8 metru, ale ve speciálních případech i modely do 12 metrů. Důraz je kladen na sportovní tendry a klasické šlapky. Obzvláště oblíbené jsou elektrické modely bez požadavku na vodáckou licenci, stejně jako sportovní tendry do 7,7 metru. Plug-in E-tenders jsou vybaveny účinnými, lehkými bateriemi a jsou tiché, což oslovuje zákazníky v městských oblastech, kde jsou zákony na ochranu životního prostředí stále přísnější a elektrická plavidla budou do roku 2030 povinná.

Specializace na hliník a zákaznické možnosti

Specializace na hliník a zákaznické možnosti

Hliník je preferovanou volbou Van Vossen kvůli jeho odolnosti a nízké hmotnosti. Hliníkové čluny nevyžadují lakování a jsou odolné proti korozi, díky čemuž jsou oblíbené u zákazníků, kteří chtějí nízké náklady na údržbu. Zákazníci si mohou přizpůsobit své lodě pomocí možností, jako je sluneční terasa, měkká střecha, pohodlné polštáře a různé typy pohonu. Přestože Van Vossen pracuje v rámci konkrétních modelů, společnost nabízí zákazníkům možnost výběru rozměrů a povrchových úprav na míru. Toto přizpůsobení umožňuje společnosti Van Vossen reagovat na různorodé potřeby jejich zákaznické základny.

Stavební proces a spolupráce s PremTech

Stavba lodi ve Van Vossen trvá v průměru pět až šest týdnů. Po výběru modelu jsou vytvořeny výkresy a objednány díly. Produkty PremTech, jako jsou lepidla a těsnicí pásky, se používají v celém procesu výstavby. Spolupráce s PremTech je pro Van Vossen velmi důležitá, zejména během rušné sezóny, kdy musí být dodávky prováděny včas. Produkty jako Seal & Glue a SpraySeal se používají pro lepení palub a hydroizolaci, zatímco manažer účtu PremTech Menno Bosma poskytuje pravidelné rady a školení k optimalizaci kvality a efektivity stavby.

Budoucnost a výzvy

Budoucnost a výzvy

Van Vossen Tenders reaguje na rostoucí poptávku po ekologických a elektrických člunech, zejména pomocí Plug-in E-tenders, které lze snadno nabíjet přes standardní 220V zásuvku. Tyto lodě nabízejí zákazníkům praktickou a udržitelnou možnost. Největší výzvou pro Van Vossena je řízení plánování výroby, zejména v hlavní sezóně. S malým týmem je nezbytné zajistit efektivní výrobu a splnit vysoké požadavky na kvalitu. Společnost si váží spolupráce s PremTech a snaží se pokračovat v inovacích se zaměřením na udržitelnost a zaměření na zákazníka.